Skriv din beskrivning här!

PRIORITERAR RÄTT


Intagit denna positionen nu i sängen! Umgicks lite med familjen innan med vilket var väldigt behövligt. Var bjuden på fest hos Emil men var inte jättetaggad på det eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och träna och då orkar jag inte ta bussen dit för att bara vara där typ två timmar. Varit väldigt trött idag också. Beror förmodligen på att jag inte har gjort något vettigt alls, har baara legat inne och kollat på serier. Förutom att jag var på a6 en sväng för att kolla på skor. Blev dock inget köp så skickade tillbaka mina Johnny Bulls och väntar nu på att få hem en storlek mindre...
Nog om massa babbel nu! Planerna för ikväll är inte mycket alltså. Har planerat hela min vecka redan så det är klart, så skönt. Ska dock prata med sis och se om vi kan få ihop något gympass tillsammans. Annars ska jag bara sitta i sängen vid tumblr och lyssna på musik hela kvällen. Känner att det var bäst att prioritera det nu ikväll. Men hoppas att ni har en bra söndagkväll, sista lediga kvällen på sommarlovet så NJUT, ni som fortfarande går i skolan! Och inte börjar imorgon då...
JAJA detta blir godnatt-inlägget för idag. Förutom att jag ska svara på en fråga så det kommer nog upp i kväll också! Puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback