Skriv din beskrivning här!

ONSDAG 19:33

det är dåligt med motivation nu för tiden på gymmet... har typ en motvationssvacka, så himla jobbigt! men jag försöker ändå att göra mitt bästa så jag kan gå därifrån nöjd med min insats sen. är ju trots allt på gymmet av en anlednnig och vill att det ska vara värt tiden. ska inte ha åkt dit i onödan liksom.
men idag gick det ändå ganska bra! vi körde tre bröstövningar och tre tricepsövningar! vi körde med nästan noll vila egentligen så det blev väldigt effektivt och svettigt! ville även hinna köpa lite grejer på stan innan det stängde vid sex. bland annat ansiktsmaskar och kollegieblock. tog dock bara bild på en tricepsmaskin för orkade inte ta på fler övningar och så körde vi inte så som vi brukar, så får fota de passet nästa gång helt enkelt!
nu är jag hemma och väntar på att riset ska bli klart. har duschat, rakat benen, packat upp och lite annat med! när jag har ätit så tänkte jag plugga lite och sen ska jag planera mogrondagen lite snabbt innan jag lägger mig i sängen och kollar lite one tree hill innan jag ska sova. imorgon är det morgoncardio igen och jag LÄNGTAR efter att få svettas!! puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback