Skriv din beskrivning här!

ON THE BEACH - SONIC PALMS


Hur himla skönt är inte detta då??? Ligger på stranden nu och solar och äter djungelvrål. Alltså vill ju aldrig, aldrig hem!! Önskar att jag fick stanna här i all evighet.

Förresten, för er som undrar vad jag äter osv nu när jag är på semester: jag har med mig träningskläder men det finns inget gym här på hotellet. Tänkte annars gått på löpbandet varje dag för det är så skönt att ha kommit in i dom rutinerna så är rädd att jag tappar det när jag kommer hem. Menmen, inget att göra åt! Har ju mina appar eller andra övningar jag kan göra om jag vill. Så när jag känner för det kan jag ju göra det! Men har inga krav på mig själv. Varken vad gäller träning eller mat. Äter det som faller mig smaken, men försöker att dricka vatten istället för cola osv. Och kyckling/lax/kött istället för pizza, för tyvker det är lika gott egentligen. Bara att man är mer sugen på pizza, cola, pommes osv. Men jag har som sagt inga krav och ni kommer säkert förstå det på alla matbilder som kommer komma upp här på bloggen hehe!


Låter mysigt. :)

Svar: Ja verkligen!
Alice Bomberg

2014-08-03 · 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback