Skriv din beskrivning här!

OM IGÅR + AVSLÖJANDE OM UTMANING



Köpte färskpressad apelsinjuice samt åt kyckling och ris på favoritrestaurangen! Såå himla gott!! Blir lite för mycket av det goda här nere nästan hehe. Men har sjukt bra planer för mina matvanor och mitt träningsschema när jag kommer hem! Ska bland annat börja träna med My igen vilket kommer bli sjukt kul. Eftersom att både hon och jag har haft fullt upp så var det väldigt längesen nu men det ska bli roligt att äntligen få köra slut på varandra på gymmet. Så det längtar jag till! Men mer om allt sånt när vi kommer hem.
Har jag förresten berättat att jag och Elina ska ha en utmaning tillsammans på våra bloggar? Antagligen inte haha för vi har knappt planerat något än. Men idag bestämde vi vilken dag vi ska ses och planera iallafall och det blir nästa vecka! Så håll utkik på bloggen då!
Nu ska jag hoppa i poooolen. Puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback