Skriv din beskrivning här!

OM ALKOHOL, IGEN

Emma: Det är inte så att det bara gör mindre resultat, utan grejen är att kroppen slutar förbränna HELT. Asså totalt HELT, spelar ingen roll om crosse visar att du förbrännt 600 kalorier, har du druckit alkohol inom ca en vecka tror jag det är förbränner det absolut INGET :)

Alltså såna här kommentarer är så jävla skrattretande hahaha. Printade till en kompis som har fått samma sorts kommentarer någon gång, och detta fick jag som svar:
För det första, SOM JAG SKREV IGÅR, så tränar jag framför allt för att jag tycker det är så jävla roligt. Kicken man får efter ett bra gympass är det inget som slår. Vilket ni som kommenterar nog inte förstår då antar jag? Kan tänka mig att ni är såna som tränar för att ni tror att ni är lite bättre än alla andra, och kan skryta om att ni tränar osv, så att andra ska få dåligt samvete och berömma er? Ja ni är duktiga som tränar haha, MEN tänk på att man ska göra det för sin egen skull. För att det är roligt tycker jag framför allt!

Sen så är detta så olika från person till person. Allas kroppar är ju olika. Men som jag sa, så är det väldigt sällan jag dricker alkohol när det är skola och vanliga rutiner. Jag tycker dock som sagt man ska få göra det när man är ung. För man är fan bara ung en gång. Så medans jag är ung och inte har några särkilda krav på mig så vill jag faktiskt dricka när jag känner för det.
För vissa låter kanske det helt jävla knäppt men så känner jag iallafall. Och det är mitt liv och min kropp. Så jag tycker ni ska ta hand om era egna problem istället för att tro att ni lär mig en läxa! Och när jag svarar på såna här kommentarer menar jag aldrg att låta elak vilket säkert vissa kanske tror. Eller det kanske låter så. Men jag menar bara att man kan skriva såna kommentarer på ett snällt sätt isånafall.
Det kanske du, Emma, gjorde nu men den kommentaren jag fick igår var jävligt dryg enligt mig. Och jag retar lätt upp mig på sånt så då kan det bli att jag svarar lite drygt och bitchigt. Men jag tycker bara att man inte behöver lägga sig i alla andras liv så mycket eftersom att man har ett eget. Fattar inte hur man orkar sitta och skriva massa såna kommentarer. Precis som att jag ba skulle "jaha men åh det måste ju vara sant eftersom att någon random tjej skriver det på min blogg, så nu får jag aldrig mer dricka i hela mitt liv om jag vill fortsätta träna", haha seriöst är det vad ni tror?


haha men gud ta de inte så hårt, menade inte alls illa! förlåt om de verkade så. lät inte som du visste detta i förra inlägget , därför jag skrev så. jag kan sånt här, jag tränar på väldigt hög nivå (elit typ) inom skidor och friidrott. så jag kan sånt här som sagt :) förstår absolut det med att träna för att ha kul, men aa


2014-08-08 · 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback