Skriv din beskrivning här!

NYKLIPPT

hej på er!! idag har jag inte gjort mycket. kom hem från skolan strax efter fyra, weber följde med hem också så vi snackade, käkade och lite sånt. sen vid sex hade jag, mamma och ebba klipptid hos mammas kompis som alltid klipper oss. jag toppade bara 2-3 cm och det ser ni ju här att det inte blev jättemycket skillnad precis...

men det är så jag vill ha det så jag är nöjd!! vi kom hem för en timma sen ungefär och sen dess har jag ätit, fixat matlådor och chillat lite i soffan. ska gå och lägga mig nu för imorgon ringer alarmet 6:40 och då är det dags för morgoncardio! kämpa kämpa. puss /A ♡

förresten, så tycker jag att alla ska in och kolla på min fina vän emelies blogg!! hon har precis skaffat den så vill gärna ha lite läsare; emeliefritzon.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback