Skriv din beskrivning här!

NY HEADER OCH EFTERLÄNGTAD HELG

som ni ser så har jag fixat en ny header! hade en annan tidigare idag med men ville ha någon egen bild så det får bli denna nu tills vidare!
 
äntligen är det HELG och guud vad skönt det är!! ska visserligen jobba i helgen så får inte så mycket sovmorgon ändå men det ska bli skönt att slippa skolan i två dagar nu haha. tiden gick hyffsat fort i skolan idag och har bara legat i sängen sen jag kom hem (ovanligt??). tanken var att jag och my skulle gått ut på en pw tillsammans men sen krockade våra tider lite när vi slutade med när jag skulle äta osv så vi sköt på det!
men ska äta mellanmål om en stund och sen drar jag till gymmet. är lite sugen på att gå upp till nw på racketcentrum faktiskt! men troligtvis blir det stan då det är några maskiner jag skulle vilja köra där, men vi får se sen! ni får ha en bra fredagseftermiddag iallafall, puss /A 


Vilken fin header!!! *.*

Svar: tack!!
Alice Bomberg

2014-08-22 · 20:09:40

Asså ditt hår! <3

2014-08-22 · 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback