Skriv din beskrivning här!

MYSIG LÖRDAGMORGON

godmorgon! jag ställde mitt alarm på klockan sju imorse meeen somnade om till nio hehe... så fick ändra mina mattider lite idag men så blir det ibland! lite svårare att sköta tiderna exakt nu när det är skola för då vill man gärna sova lite längre på helgerna, men det är okej! allt funkar bra ändå!
direkt när jag vaknade sen igen så gick jag upp och gjorde frukost och la mig i soffan, så himla skönt! nu tror jag bara att jag ska ta det lugnt resten av dagen, får se om jag går ut och går eller något sen. ska förresten svara på en fråga om mina gympass som jag har fått också men det kommer upp lite senare. jaja ni får ha en bra lördag iallafall, puss /A 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback