Skriv din beskrivning här!

LEGDAY


idag stod legday på schemat!! tyvärr körde jag själv så blev inga bilder från gymmet idag... men körde ett riktigt effektivt och intensivt pass! är sååå mör i hela kroppen nu verkligen. har precis fått i mig sista målet för dagen och ska nu göra mig redo för sängen. ska läsa lite bloggar oså innan jag somnar också bara.
imorgon ska jag inte träna på morgonen men ska ändå upp vid sju för att duscha håret innan skolan börjar och eventuellt svara på era bloggkommentarer (fått 2st)! annars kommer de upp senare under dagen.
hoppas att eran tisdag har varit bra iallafall, min har varit toppen!! ytterligare en dag närmare fredag! puss /A ♡


Duktigt! :)

Svar: Tack finis!!
Alice Bomberg

2014-08-27 · 07:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback