Skriv din beskrivning här!

LÅNG DAG

Idag har det verkligen varit en lång dag! Jobbade ju 9-13 och det gick skit rent ut sagt. Men när jag hade slutat så köpte jag sallad med min syster som vi åt hemma och sen chillade jag bara lite hemma.
SEN åkte jag ner till stan och det är detta jag har sett fram emot så mycket. Åkte ner till en butik som heter Body Nutrition där jag skulle träffa han som äger den. Han är coach, kostrådgivare och ja, you name it. Mejlade med honom i Kreta och bestämde mig för att jag vill ha ett skräddarsytt kostschema osv. Alltså ett han gör utifrån mina mål oså! Jag var jättespänd och nyfiken på vad han skulle säga men vi vägde mig, gjorde calipermätning, kostschema, gick igenom mål osv. Så detta kostschemat kommer jag att börja med på torsdag. Anledningen till det är att jag inte han handla allt idag plus att jag vill att mamma/pappa följer med vilket dom inte heller hann idag. Så imorgon ska förhoppningsvis jag och pappa till Body Nutrition igen och köpa lite pulver och sånt som jag behöver. Ska även åka till mataffären och handla med mamma.
Det kommer bli en tuff omställning men jag kommer fortfarande äta kyckling, lax osv. Kommer inte äta något äckligt haha! Och träningen ska jag fortsätta på som vanligt med. Ska dock göra om mitt träningsschema nu ikväll innan jag somnar tänkte jag. Men är såå peppad till detta nu inför hösten då det är nya rutiner med skolan oså också. Ska bli roligt att se förändringen när jag är tillbaka hos honom igen om några veckor. Men nog om detta, har ni frågar så är det bara att fråga. Vill dock inte skriva ut för mycket i bloggen eftersom allt är skrivet efter mina mål osv, så det hoppas jag att ni förstår!
 
Efter att jag varit hos honom, ungefär vid halv fem, så blev jag förbannad över en annan grej som händer en liten stund efteråt. Så istället för att gå till gymmet gick jag till busshållplatsen och väntade på bussen. Var så arg att jag var lipfärdig och tänkte åka hem för att samla kraft och gymma senare, eller rent av skita i det. Men vem fan når sina mål genom att skita i bästa passet på veckan? Nämligen AXLAR. Så när jag ser bussen komma går jag till gymmet istället. Satte på några favorit-pepplåtar och blev så taggad. Köpte en celsius (blir pank pga celsius, inte bra) på gymmet och så taggade jag till lite i omklädningsrummet och bestämde mig för att GE ALLT verkligen. Så jag körde fyra övningar riktigt tungt och lite fler repetitioner än vad jag trodde jag skulle orka, plus att jag körde ett drop set efter det. Sen ställde jag mig på crossen och bara köttade sönder i tjugo minuter tills jag var dränkt i svett. Snacka om att jag tog ut min ilska på gymmet idag. Bästa sättet att bearbeta ilskan/sorgen/ångesten whatever, är ändå på gymmet tycker jag! Så från att vara på botten till att gå till gymmet till att vara uppe på toppen, så blev det trots allt bra till slut.
 
Åkte sedan hem och käkade, packade, samt planerade kvällen lite. Vid halv nio mötte jag Elina på gymmet. Hade med mig proteinpulver, riskakor och lite annat. Så satte vi oss där och planerade våran bloggutmaning. Hon ska lägga upp det på sin blogg imorgon och efter det så kommer den komma upp här också! Så håll utkik. Det kommer bli riktigt nice tror jag, hoppas på det iallafall!
 
 
Nu ska jag sova för imorgon väntas ännu en lång dag! Eller ska försöka få ihop ett göttigt träningsschema först och SEN ska jag sova sååå skönt i min egna säng, vilket var så jäkla längesen. Evigheter typ!! Imorgon ska jag jobba 9-13 och efter det ska jag gå på stan en sväng med Moa. När jag kommer hem ska jag beställa höstskor och höstjacka med mamma tror jag, sen ska vi som sagt åka och handla till mitt nya kostschema (love love love<33) och efter det åker jag förhoppningsvis till BN med pappa då som jag skrev här uppe hehe. På kvällen ska jag gymma med Weber om hon kan, annars drar jag med syrran till gymmet. På kvällen ska jag planera helgen och antagligen fixa matlådor osv! LÄNGTAR. Nu jävlar ska det bli förändring på riktigt, med pepp av familj och vänner samt proffshjälp vad gäller min kost och träning, så tror jag denna hösten kommer bli kanon vad gäller den fronten!!
 
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig och cred till er som orkade läsa detta förbaskade långa inlägget haha. Cred till mig som lägger ner tid på bloggen haha<3.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback