Skriv din beskrivning här!

KOMMENTAR OM ALKOHOL

Malin: Läst igenom din blogg nu! Och inte för att vara sån, men du verkar festa/dricka en hel del alkohol och din träning ger absolut ingenting om du håller på så, bara ett tips! Vill du någonting med träningen, sluta drick :)


Hahahha älskar såna här kommentarer<33
För det första Malin så är det skillnad på att festa och dricka, enligt mig iallafall. Festa för mig är att vara på en fest med sina vänner, dansa och ha kul osv. Som jag gjorde i lördags till exempel för att jag skulle gå upp halv fyra! Dricka är DRICKA.
Och för det andra, tror du inte att jag VET att det ger dåliga resultat på träningen? Haha asså jag är ingen amatör. Som jag sagt såå många gånger - så går jag inte på någon speciell diet just nu och därför har jag tillåtit mig själv att dricka alkohol. Plus att jag ändå förbränner så himla mycket på gymmet.
Visst, det jämnar inte ut sig, men är det någon som "får" dricka så är det väl såna som jag som är på gymmet näst intill varje dag och går pw 70 minuter och svettas som en gris bland maskinerna osv?? Och sen så brukar jag inte dricka såhär mycket som jag gjort på sommarlovet. Vanligtvis blir det max två gånger i månaden och då super jag mig inte stupfull liksom.
Man kan också se det såhär - man är bara ung en gång och därför vill jag festa och ha kul med mina vänner medans jag är det! (Ja man kan ha kul utan att dricka men NI FATTAR herregud)
OCH jag kan träna och köra stenhårt med diet osv senare i livet för det är det aldrig för sent för! Jag tränar för att det är roligt, har ju självklart mål också men jag ÄLSKAR att träna och svettas och allt vad gymmet innebär. Skulle ju aldrig stå på crossen en timma om jag tyckte det var dötråkigt. Så även om min träning inte får lika bra resultat när jag dricker alkohol så går jag till gymmet ändå för det är roligt. 
Men i höst som sagt, så kommer jag och Elina ha en utmaning på bloggen vilket bland annat kommer att handla om detta. Så du ser nog det nästa gång du "läser igenom" min blogg ;)


det är inte så att det bara gör mindre resultat, utan grejen är att kroppen slutar förbränna HELT. asså totalt HELT spelar ingen roll om crossen visar att du förbrännt 600 kalorier, har du druckit alkhol inom ca en vecka tror jag det är förbränner den absolut INGET :)

2014-08-07 · 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback