Skriv din beskrivning här!

JUST NU

Chillaaaaaar i sängen, och det är så gött. Var på stan en liten sväng med mamma i förmiddags. Fick med mig lite hem som jag visar er om en stund! När jag kom hem så åt jag kyckling och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Är så sjukt trött och verkligen seg i hela kroppen så snacka om att det passade bra med en vilodag idag. Kanske blir en promenad senare men det beror på om jag orkar och hur vädret är!
Ska städa lite i min garderob nu, städade hela rummet innan idag, såå skönt! Och känner att garderoben behöver bli lite fin med. Det ligger verkligen kläder huller om buller och vissa lådor går knappt stänga. Ja ni hör ju, KAOS. Efter det ska jag svara på de sista frågorna till frågestunden. Så håll utkik!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback