Skriv din beskrivning här!

HEMFÄRD

Nuuu åker vi hemåt! Eller snart. Vi sitter i receptionen och väntar på att bussen ska komma och köra oss till flygplatsen. Vi landar runt tre hemma i Jönköping ungefär.
Det ska bli skönt att komma hem men det har varit väldigt skönt att vara iväg också såklart. En vecka på ett sånt här ställe är precis perfekt för min del! Har verkligen njutit av att ha semester och försökt att inte tänka för mycket på det som väntar där hemma. Har haft en jättemysig vecka i fina Grekland med världens bästa familj men nu är det dags att komma hem till vardagen, vännerna, gymmet och allt vad det är! Dock så kör jag inte igång med ordentliga rutiner förrens på måndag.
JAJA nog om allt detta. Nu ska jag försöka sova så mycket av hemresan som det bara går för ikväll blir det festligheter med bästis. Längtar såå tills jag får pussa på henne!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback