Skriv din beskrivning här!

GLÖM INTE DETTA HÖRNI!



Bläddra ner till detta inlägget på bloggen om ni har missat det! Och glöm inte att anmäla er. Det går bra att kommentera här på bloggen eller mejla, dom som känner oss och har vårat nummer får självklart också skicka iväg ett sms!


Så jäkla taggad, jag är LÄTT på! Enda nackdelen är väl att det är så långt till 1a september så jag tänkte tjuvstarta redan imon med gym och inget socker osv (haha taggad tjej) och sen köra all in med diet i september, blir nog asgrymt!
Brukar aldrig kommentera annars så kan ju även passa på att säga att du verkar vara en himla söt tjej och trots att du är tre år yngre än mej så ser jag upp till dej och tycker att du har en grym kropp! Kram

Svar: Åh vad roligt!! Ja det kände jag med egentligen men vi tycker ändå det är ett bra datum att starta på - måndag och ny månad. Men börja du nu och KÖR HÅRT!
Tack så jättemycket, vad glad jag blir av att höra det! Lycka till nu tjejen, kram på dig!
Alice Bomberg

2014-08-18 · 01:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback