Skriv din beskrivning här!

GLEST PÅ BLOGGEN

Idag kan det bli dåligt med inlägg här för mitt 3G tog precis slut så surfar med låg hastighet nu för köpte massa surf förra månaden hehe så blir jättedyrt. Och så är det något fel med vårat wifi med, men jag hoppas att det ska funka snart igen! Annars vet ni varför det kanske inte kommer upp så mycket inlägg idag!
Det blev ingen pw imorse, var jättetrött när jag vaknade så minns knappt att jag stängde av alarmet haha. Men vaknade igen vid nio så gick upp och åt frukost då! Sen la jag mig i sängen direkt igen och sen dess har jag bara degat. Kollaade High School Musical, haha sån nostalgi verkligen!!<33
Idag är det inte mycket som händer, food prep och slappa bara, eventuellt lite festligheter ikväll. Får se hur jag gör! Men ha en fin söndag alla, puss /A ♡


Det är väl härligt det också ibland, att bara slappa :)

Svar: ja verkligen!! :)
Alice Bomberg

2014-08-17 · 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback