Skriv din beskrivning här!

FÖR ATT ÖVERLEVA DAGEN

hej på er, hoppas att ni har haft en bra morgon! min har varit jättebra faktiskt, började med en pw på gymmet i 40 minuter samtidigt som jag lyssnade på ett avsnitt av body radio. om jag lyssnar på musik hela tiden under tiden jag kör cardio blir jag så uttråkad så måste ha något annat att lyssna på. så det är ett litet tips till er!
när vi var färdiga så åkte vi hem till mig och gjorde oss iordning. sen gick vi till skolan, vi började halv elva och har precis haft första sociologi-lektionen, jag gillar såna ämnen men vet inte riktigt om detta verkar vara så kul hehe... jaja, snart börjar engelskan och sen har vi lunch, längtar redan till min matlåda! men drack en celsius innan så nu har jag lite mer energi än vad jag hade imorse. vi slutar fyra idag och då ska jag hem och plugga lite, sen är det leeegday. puss /A 



Hur skaffade du denna blogg, har försökt att skada en på blogg.se men det går inte. Kan du hjälpa mig?

2014-08-26 · 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback