Skriv din beskrivning här!

ETT BRA AVSLUT PÅ EN BRA DAG

heeej och sorry för att jag inte har bloggat idag! när jag hade degat i soffan någon timma så följde jag med mamma till affären och handlade. lätt bästa vardagssysslan, haha älskar det!! så nu är det fullt med kvarg, kyckling, ris, lax, grönsaker och celsius i kylen. när vi hade handlat så övningskörde vi lite, det var roligt för det var jättelängesen jag gjorde det! måste börja göra det mer regelbundet för vill ta mitt körkort så fort jag fyller år och tiden kommer gå snabbt...
annars har jag inte gjort jättemycket idag! fixat lite matlådor, städat osv. har börjat svara på den där frågan jag fick innan också, men orkade inte svara klart på hela tyvärr... men förhoppningsvis så kommer svaret upp här imorgon! insåg att det tar lite tid, men det kommer inom någon dag iallafall, så nu vet du det du som frågade!


i eftermiddags var jag så full av energi och kunde bara inte sitta hemma resten av kvällen och glo haha. så jag smsade ebba spjuth och frågade om hon ville gymma med mig, tack och lov sa hon JAA!! så vi åkte ner till gymmet och körde rygg och biceps. jag måste nog säga att det var ett utav de bästa passen på länge! särskilt efter denna veckan också då alla passen har varit sega pga att jag har varit så jäkla trött efter skolan oså. sen hatar jag att köra biceps och har oftast ganska dålig motivation till det... men idag var jag supertaggad och gav verkligen 110% i varenda övning och varenda reptition!. är så glad att vi gymmade för det gick så jäkla bra! 
jag höjde även vikten lite i någon övning och fokuserade verkligen på att få perfekt muskelkontakt och det gick kanonbra i varenda övning! och ebba peppade verkligen mig asbra, och jag henne såklart! så denna lördagen, som för övrigt har varit väldigt bra trots att den har varit lugn, avslutades helt enkelt på bästa sätt! PÅ GYMMET.
bild på en av ryggövningarna vi körde idag

ligger just nu hemma i sängen och halvsover lite till en film, men ska snart fixa casein och äggvita att äta så jag kan sova sen. ska upp ganska tidigt imorgon och jobba några timmar. sen får jag se vad som händer. har en skön vilodag iallafall, om jag inte tar en powerwalk, men det beror på vädret! hoppas ni har haft en bra lördag iallafall, puss /A 


Härligt, duktig du är! :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Alice Bomberg

2014-08-23 · 22:50:28

Kan du inte ge lite tips på arm, rygg och axel-övningar? Jag har jättebra koll på ben och mage men just armar, rygg och axlar är så svårt tycker jag när man ska hålla på med hantlar å sånt hehe! Du kanske skulle kunna köra typ ett inlägg för varje eller nått? Vore suuuper!

2014-08-24 · 09:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback