Skriv din beskrivning här!

EN VÄLDIGT BRA DAG


Blir ingen jättenoga update nu för är strax framme på gymmet! Men jaja, var ju som sagt på stan med Moa efter jobbet. Vi åt sallad på alcamo och sen kollade vi på lite träningskläder till henne. Jag fick med mig en topp från gina tricot hem också!
När jag kom hem så beställde jag höstskor med mamma, skulle beställt jacka också egentligen men den jag ville ha fanns inte i min storlek så det får vänta! Sen åkte vi och handlade massa mat. Kvarg, lax, kyckling, grönsaker, kokosolja, celsius osv! Börjar ju som sagt på mitt nya kostschema imorgon så det gäller att vara redo för det ikväll! Sen åkte jag till Body Nutrition med pappa där vi köpte massa grejer som jag ska börja använda imorgon. Tog en bild på allt innan men den slänger jag upp sen!
Nu väntas ett ryggpass med syrran, ska även hjälpa henne när hon kör baksida ben, sen kommer vi avsluta med 20 minuter på crossen. Ångrar att jag inte tog med en celsius för har massa hemma, är så trött haha men får la köpa en på gymmet då... Jaja, hörs sen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback