Skriv din beskrivning här!

EN LITEN UPDATE

heej på er!! tänkte bara uppdatera lite snabbt och säga att jag har haft en bra söndag! trots fem väldigt sega timmar på jobbet så det gick faktiskt ganska bra! mötte upp elina direkt när jag slutat för att köra biceps och triceps på gymmet, efteråt så skrev vi även inlägg om bloggutmaningen, eller jag gjorde det! de två som ni såg innan. jag hoppas att ni inte har missat dom! skrolla bara ner lite isåfall!
vi var på gymmet i nästan två och en halvtimma och när jag kom hem så duschade jag, käkade, pluggade och har även redigerat lite blogginlägg eftersom att ännu fler har anmält sig till utmaningen nu vilket är jätteroligt verkligen!! kan äntligen koppla av lite och ska strax sätta ihop ett inlägg om gympasset vi körde innan. sen måste jag bara planera morgondagen också innan jag kan gå och lägga mig! längtar efter sängen för är död i hela kroppen<33 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback