Skriv din beskrivning här!

EN LISTA

Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär? Ja
2. Tror du på kärlek? Åh jaa hihi hahah
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Sagt till min familj att jag hatat dom, men självklart inte menat det
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja usch aldrig mer snälla
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? Nej SHOW UR LOVE PPL
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Beror ju såklart på med vem, men allmänt - nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Vet inte, då är det inte hemligt antar jag?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa venne
11. Vem vill du bli full med? Jake Gyllenhaal eller Zac Efron, eller MILEY CYRUS!!!???


Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar? BÅDE OCH??? Men kärlek om jag måste välja tror jag hihihi. Men helst vänskap och pengar, mmhhhh
2. Vin eller öl? Vin
3. Dag eller natt? Dag, sover hellre på natten än att vara uppe
4. One night stand eller förhållande? Förhållande<333
5. Tv eller internet? Internet LÄTT, kollar aldrig på tv
6. Pepsi eller Cola? Inget av det helst men annars - vilket som hehe bra svar
7 . Vild fest eller romantisk hemmakväll? Beror på mitt humör faktiskt
8. Färgfoto eller svartvita? Svartvita om det är på människor haha annars färg på typ naturen, havet osv
9. Telefonkontakt eller face to face? F 2 F
10. Bilddagboken eller myspace? Hahah asså INGET AV DE

Tio ”Har du nånsin”:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nej behöver inte smita ut ens hahaha
2. Har du nånsin velat ta ditt liv? Inte så jag planerat det, gud va hemskt, men det är klart man ba "usch orkar inte leva" nån gång
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Jaa hallå vem har inte??
4. Har du hoppat bungy jump? Nej och vill aldrig haha fyfaan
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Inte vad jag kan komma på haha?
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? EUW FYFAN SPYYYR, hatar tårta!!!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Ja tyvärr ganska ofta haha...
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej haha varför skulle jag det
9. Har du nånsin fått utegångsförbud? Japp
10. Har du någonsin gråtit? Neej är ju inte människa lix;-) MEN JO klart jag har gråtit??

Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu? Saknar alltid någon
2. Är du glad? JAA LOVE LIFE JUST NU
3. Är du fundersam? Jag tror det haha tänker typ för mycket på allt hela tiden
4. Är du uttråkad? Lite grannaaa
5. Är du tysk? Nein
6. Är du italienare? No no
7. Är du svensk? Yes sir
8. Är du fransk? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De har aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? Jaa massa<33

Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej :(
3. Sover du helst själv eller med någon? Beror på vilken dag det är och MED VEM det är haha
4.Tror du på spöken? Gjorde typ det innan men nu vet jag inte

Kan du:
1. Kan du röra på öronen? Ja hahaha var asstolt över det när jag var liten
2. Kan du slicka dig på näsan? Ja typ 0,5 mm ifrån bara iallafall
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaa
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Japp
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Neej, förutom om jag sover haha OFTA
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? Jaa herregud
7. Kan du ljuga? Ja men det är något jag verkligen aldrig gör, usch hatar när folk ljuger
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?  Njaa 


varför svarar du typ "EHH ja vem har inte??" typ dryga svar, när du själv har valt att svara på frågorna haha?

2014-08-07 · 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback