Skriv din beskrivning här!

EN BRA DAG

Idag är jag glaaaaad!! Vaknade upp jämte My för en timma sen så låg vi bara och pratade lite innan vi gick upp. Jag fixade bara mig, borstade tänderna osv innan hon skjutsade mig till bussen som jag sitter på nu! Är framme i stan om några minuter och då ska jag bara gå och köpa frukost innan jag börjar jobba. 

Jobbar 9-13 och efter det ska jag möta min syster i stan så ska vi äta tillsammans, blir nog sallad på alcamo idag igen haha! Sen på eftermiddagen ska jag göra en jättespännande grej som har med träningen att göra, ser verkligen fram emot det! Men skriver nog mer om det när jag vet lite mer.
Sen ikväll ska jag träffa Elina på gymmet och så ska vi planera bloggutmaningen som vi ska ha på våra bloggar. Och ja, jag vet att jag inte svarade på frågestunden. Men jag började faktiskt på det när jag låg i sängen och drack min celsius. Dock så kom snapchat och instagram lite i mellan hehe. Men kanske hinner svara på den idag då istället! Ha en fin tisdag! Puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback