Skriv din beskrivning här!

HOS FARFAR OCH FARMOR

Heeej på er! Nu har jag internet! Imorse vaknade jag runt åtta ungefär och vid nio åkte jag till gymmet med min syster. Vi körde axlar och mage och det gick riktigt bra faktiskt!


Här är bild på två av de axelövningarna vi körde! Båda tar riktigt bra faktiskt så prova dom om ni inte har gjort det.

Vi avslutade med ett dropset på axlarna som brände rejält och när vi körde mage så testade vi några nya övningar som tog riktigt bra!!

När vi kom hem så hann jag i princip bara fixa min matlåda och packa upp lite, sen tog vi bussen till farfar och farmor. Jag hade med mig kyckling och ris men Ebba fick äta farmors goda mat. Blev såklart lite avis men nöjer mig med kyckling och ris, tycker faktiskt det är riktigt gott! Vi är fortfarande kvar här och jag har precis ätit mellanmål. Vi chillar mest, pratar och halvsover typ. Är såå himla trött haha! 
Vi ska hem om en halvtimma ungefär och då ska jag duscha håret och göra iordning lite tills imorgon för så börjar skolan. Förhoppningsvis kommer Emelie ikväll och sover hos mig, så ska vi kolla på Paradise Hotel och bara mysa! Hoppas att ni har haft en bra sista dag på sommarlovet/första dagen i skolan. Puss /A ♡


Asså checka in vilken rygg du börjar få tjejen!!!
Förjävla snygg!

Svar: tack så mycket!!
Alice Bomberg

2014-08-19 · 12:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback