Skriv din beskrivning här!

CELSIUS I SÄNGEN INNAN GYM


Ligger just nu i sängen och dricker denna goda! Denna och lime-smaken är mina favorit. Är dödstrött verkligen, varit det heela dagen. Men kämpade på fyra timmar på jobbet och sen åt jag lunch hos Weber. Ska dricka upp denna i hopp om att få lite mer energi till dagens gympass med My. Vi ska köra ben, mage och cardio. Jag är taggad till 1000 trots att jag nästan somnar haha. Ska bli roligt att gymma igen, framför allt med henne!
Är lite extra glad idag också för beställde lite kläder innan med mamma och har även bokat biljetter till James Blunt!!!!! Men nu medans jag ligger här så tänkte jag passa på att svara på frågestunden. Så kolla in här om en stund. Puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback