Skriv din beskrivning här!

BICEPS OCH TRICEPS MED ELINA

nu tänkte jag skriva om passet som jag och elina körde på gymmet idag! lyckades även klippa ihop en liten video som jag hoppsa att ni uppskattar hehe! men den får ni gå in på insta och kolla! @fitness_alice
glöm inte att följa mitt fitnesskonto där ni kan se fler mat- och träningsbilder än vad jag kanske lägger upp på bloggen. uppdaterar oftast den direkt efter ett pass också!

 
vi började iallafall med biceps och då körde vi de här övningarna:
dubbla drag i cable (video finns på mitt fitnesskonto: fitness_alice)
bicepsurl med skivstång (bild nedanför här i detta inlägget)
drag med rep i cable (som curl fast med rep i cable-maskinen) superset
drag med en arm åt gången i cable (video finns på mitt fitnesskonto: fitness_alice) superset
bicepscurls i maskin

 
och detta är de tricepsövningarna vi körde:
push down med rep i cable
drag med rep över huvudet (video finns på mitt fitnesskonto: fitness_alice)
press med skivstång liggandes (video finns på mitt fitnesskonto: fitness_alice)
tricepsmaskin superset
tricepsmaskin superset

vet inte riktigt vad alla övningar/maskiner heter så döper dom lite själv haha men jag hoppas att ni fattar!
kolla gärna min instagram också som sagt så kan ni se videos på när jag gör några av övningarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback