Skriv din beskrivning här!

BÄSTA OCH JOBBIGASTE PÅ LÄNGE

Detta gympasset var verkligen det jooobbigaste på länge. Körde baksida lår, mage och cardio med My. Det var längesen vi tränade tillsammans så det var jättekul verkligen! Det blev sex benövningar och fyra magövningar. Redan efter första benövningen var jag helt slut verkligen, sen körde jag på högsta lutning på crossen och mellan 60-100 på motstånd! Det brände rejält men det var svingött, hoppas på grym träningsvärk imorgon!


När vi hade tränat färdigt så gick vi och köpte sallad sen åkte vi hem till My. Vi badade i hennes jacuzzi med Linnea och Wilma och bara satt och pratade i några timmar. Nu chillar vi lite, jag sover här inatt och imorgon åker jag direkt till jobbet på morgonen. Puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback