Skriv din beskrivning här!

BÄSTA FREDAGEN PÅ LÄNGE

såååå, nu har jag tid att blogga! berättar om dagen först så skriver jag om gympasset sedan. min fredag har varit jättebra faktiskt!! efter skolan så följde som sagt alma med mig hem, vi la oss i min säng direkt för båda var sjukt trötta haha. vi låg bara och pratade i flera timmar och det var jättemysigt, kul att träffa henne igen för det var så längesen! vid halv fem åkte jag till gymmet där jag mötte upp elina. gympasset gick SUPERbra men skriver mer om det om en liten stund! fick även lite bra nyheter osv idag. så denna fredagen kunde nog inte varit bättre faktiskt!
bestämde nu att jag ska till weber en liten väng så får blogga om passet när jag kommer hem, om jag orkar, annars gör jag det imorgon!! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback