Skriv din beskrivning här!

AXLAR OCH MAGE

här kommer bilder på de axelövningarna vi körde! eftersom att vi bara körde två magövningar så tog jag inga bilder på dom, plus att vi var så stressade. eller tre magövningar körde vi förresten! crunches i maskin, plankan och "vanliga" crunches på golvet.
men här kommer bild på de fyra axelövningarna vi körde, vi tänkte kört fem axelövningar men vi var såå slut och hade så jäkla ont i axlarna efter den sista övningen och vi ville ju hinna köra lite mage med. jag skriver dock inte hur man utför övningen men har tagit bild på start och slut så ni borde första ändå! annars är det bara att fråga så kan jag försöka filma nästa gång. tänkte filmat någon övning idag men nu fick det bli bilder istället!

1. axelpress, slog pb (person-bästa) i denna så det gick skitbra! är riktigt nöjd över det faktiskt! när vi tog bilden så hade jag ingen vikt på dock haha för hade inte kunnat hålla upp den eftersom att vi tog bilden efter att vi kört övningen.


2. axellyft, även i denna maskinen slog jag pb vilket ocks var väldigt kul! förstår inte var all min energi kom ifrån idag haha.


3. baksida axlar i cable, en riktigt jobbig övning! man har inga handtag utan man tar bara bort krokarna och håller i de gula knopparna. sen håller man i kors och drar bakåt.

 4. maskin som jag inte minns vad den heter hehe... men den har jag höjt mig rejält i för har alltid älskat den maskinen, dock körde jag inte den på mitt förra axelpass och inte gången innan det heller tror jag inte, så det var roligt att göra det idag igen! vi körde även dropset på den så det brände rejält i axlarna!


Hej jag undrar om du kan förklara vad dropset är :)
Jättefin blogg verkligen!

2014-08-25 · 20:51:41

Heter den inte flyes? ;Pppp tror de hihi

2014-08-25 · 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback