Skriv din beskrivning här!

Två olika listor

Ny vecka, nya möjligheter. Tror att många av er inte är jättekära i måndagar och därför tänkte jag ge er lite glädje kärlek leende osv typ hihi. Tänkte dela med mig av en utav mina spotifylistor som heter "glada låtar". Jag gjorde den en dag för inte alls längesen när jag var lite sur och arg och utmattad och trött och JA, inte glad helt enkelt. Då lyssnade jag igenom min ”vanliga” lista och märkte då vilka låtar som fick mig att le och bli lite gladare oså, så då la jag till de i "glada låtar"-listan direkt!
De här låtarna gör väl inte alla glada men tänkte att på vissa av er så kanske den gör det, så varför inte länka den? Så tryck HÄR så har ni den, PLUS att bilden nedan är på en liten lapp jag har på insidan av min garderobsdörr! Lyssna/läs och njut vänner!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback