Skriv din beskrivning här!

Onsdag



Såhär ser jag ut idag! Jeansjackan är från H&M och t-shirten är från aéropostale, lånat båda av min syster. Hade min solglasögon också fast det inte var så nödvändigt haha... :( Till detta min svarta jeans och mina svarta ballerinaskor!
Har överlevt en jävligt seg tyskalektion, sen matte och samhäll. Nu sitter jag med Sophie, Linn, Elina +hennes utbytesstudent från Frankrike haha... Vi väntar på att historian ska börja. När den är slut tänkte jag dra till gymmet igen för ett bicepspass som sagt. Känner inte för det alls egentligen. Eller jag är riktigt taggad och så, men är vääldigt trött och sängen lockar faktiskt mer än gymmet just nu. Menmen, det är bara åka dit och göra det jag ska sen åka hem när jag är färdig! Har verkligen längtar efter att köra biceps igen efter detta långa uppehållet så det ska bli roligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback